The Body Shop Shoplog

The Body Shop ShoplogHet zal jullie vast niet ontgaan zijn dat het 27 september National Glamour Day was en je dus bij veel zaken korting had. Daarnaast had ik voor dit koudere weer niet meer genoeg aan de Body Sorbet en had ik nieuwe bodybutter nodig. En The Body Shop heeft sinds kort nagellak in de collectie. Daar kreeg ik een aantal dagen later een kortingsmail over. Bij elkaar meer dan genoeg reden om even (twee keer…) online in te slaan.

The Body Shop ShoplogAls eerst de Shea bodybutter. Deze bevat onder andere Shea boter en Cacao boter. Het is heerlijk zacht en voedend en ideaal wanneer in de koudere maanden mijn huid wat droger is. De Shea bodybutter kost €16. Daarnaast het ik uit de Shea range de sugar scrub en een shower cream gekocht. En er konden natuurlijk geen mini’s ontbreken, deze had ik op vakantie in Florence bijna helemaal opgemaakt. Dus nu kunnen ze in de voorraad tot de volgende vakantie. Ik kies bijna altijd de Shea geur, omdat ik dat de minst overheersende geur vind. Als het even kan ruik ik het liefst naar mijn parfum en niet naar mijn huidverzorgingsproducten.

The Body Shop ShoplogDe toner van de Aloë Vera lijn is sinds ik Jetske Ultee ontdekt heb een vast onderdeel van mijn huidverzorgingsroutine. En goed betaalbaar voor €10 per 200 mL. De Aloë Vera lippenbalsem heb ik nu voor eerst gekocht. Ik heb er al positieve dingen over gehoord en ik wilde hem uitproberen. Voor €7 heb ik deze bij mijn bestelling gevoegd.

De make up remover is echt geweldig. Aangezien ik altijd waterproof mascara draag om de krul in mijn wimpers te houden, heb ik echt een make up remover nodig met water en olie erin. Deze is heel mild en effectief. Hij kost €12.

The Body Shop ShoplogVerder met de Colour Crush nagellak waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Een nieuwe introductie van The Body Shop welke 100% veganistisch is en nagelvriendelijk zou zijn. Er zijn hier de afgelopen weken op meerdere blogs reviews van verschenen en ik zal deze uiteraard binnenkort reviewen. De nagellakjes kosten €6,00 voor 6.8mL wat een behoorlijke hoeveelheid is.

And last but not least kreeg ik bij de tweede bestelling ook nog een goodybag.

The Body Shop Shoplog

Camomile Gentle Eye Make up remover, Vitamine E dag en nachtcrème, Colour Crush Red lipstick 125 (Crazy Sexy Crimson) en Super Volume Mascara

Al met al heb ik mijn voorraad weer behoorlijk aangevuld en hoef ik voorlopig niks meer te kopen bij The Bodyshop. Behalve als ze natuurlijk met nog meer nieuwe producten komen.

Zijn er producten waar je graag een review van zou zien? Of heb jij producten van The Body Shop die je graag  gebruikt?

PS. De prijzen die ik in deze post noem, zijn de prijzen zonder korting.

 

24 gedachtes over “The Body Shop Shoplog

  1. Nice haul! Ik dacht dat glamour ergens in oktober was. Helaas dus gemist dit jaar. Wist trouwens niet dat het ook geldig was voor online aankopen anders had ik ook het een en ander ingeslagen. Oh well maybe next year.

    Like

  2. Wauw, wat heb je lekker veel ingeslagen, heerlijk! Heb je weer een mooi voorraadje voor de winter aangelegd 🙂 Ik zag dat ze nu ook sale hebben bij The Body Shop, en in combinatie met een cadeaukaart die ik nog heb ik ga er morgen even langs denk ik! Nu al zin in 🙂

    Like

  3. Pingback: The Body Shop Nagellak | Review | Beauty Bits Blog

  4. Pingback: Helpt dit mijn huid de winter door? | Beauty Bits Blog

  5. Pingback: The Body Shop Crazy Sexy Crimson Lipstick | Review | Beauty Bits Blog

Reageer hier voor vragen, opmerkingen of feedback