Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires

Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.comAls je mij op instagram volgt heb je wellicht gezien dat ik een nieuwe telefoon heb; namelijk een iPhone 6. Na ruim drie jaar met mijn iPhone 4, was ik echt wel toe aan een nieuwe. En wat is er naast een nieuwe iPhone nou leuker dan nieuwe accessoires? Keus te over!

Mijn oude iPhone was echt op. Na ruim drie jaar intensief gebruik, was ik toe aan een nieuwe smartphone waarbij ik zonder een externe accu de dag door kan komen. Voor mij was de voor de hand liggende keuze een iPhone 6. Ik ben erg tevreden over Apple zowel over de producten als het mooie design. En aangezien ik ook een MacBook en een iPad heb en eigenlijk alleen met Apple smartphones heb gewerkt was een iPhone 6 een voor de hand liggende keuze. Ik koos een witte iPhone 6 met gouden afwerking, puur omdat ik dat heel mooi vind.
Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.com
Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.comStiekem vind ik het leukste dat je bij de aanschaf van een nieuwe telefoon, óók nieuwe accessoires nodig hebt zoals hoesjes. Ik werd benaderd door Hoesjes outlet om nieuwe telefoonhoesjes uit te zoeken. Echt een uitkomst, want voor de iPhone 6 zijn er nog helemaal niet zoveel opties. Ik koos er twee uit; als eerste een basic transparant hoesje. Dat tast het mooie design van de telefoon niet aan én ik raak er niet zo snel op uitgekeken. Ik ken mezelf inmiddels en weet dat ik snel uitgekeken raak op hele uitbundige hoesjes en de voorkeur geef aan meer neutrale hoesjes.
Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.com
Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.com
Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.comDesondanks koos ik ook een kleurrijk hoesje uit met luipaardprint . Mooie kleurtjes, goede bescherming, vrouwelijk maar niet té kinderachtig. Ik ben er echt heel blij mee. Je kan de bumper, de roze rand, loshalen zodat je een zwarte rand overhoudt of alleen de bumper kan gebruiken. Dus naast bescherming, kan je ook nog een beetje afwisselen met het hoesje.

De transparante hardcase kost €11,99 (nu afgeprijsd tot €9,99) en de luipaardprint case €15,99 (nu in de aanbieding voor €12,99) via Hoesjes-outlet.nl

Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.com
Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.comDe iPhone 6 is een stuk groter dan de iPhone 4 en ik heb relatief korte vingers. Om het makkelijker te maken om de telefoon met één hand stabiel vast te kunnen houden en ook nog te gebruiken heb ik een Slinggrip besteld. Dit is een sticker met een elastiek eraan die je aan de achterkant van je telefoon of telefoonhoesje vastplakt en waar je je vinger(s) door kunt steken. Echt een uitkomst, daarmee wordt de kans dat je de telefoon laat vallen een stuk kleiner. Dat is echt mijn grootste angst dat het scherm stuk gaat. Ik zei laatst nog tegen een vriendin als ik mijn nieuwe telefoon dit jaar kapot laat vallen zou ik echt keihard huilen. Hopelijk is dat nu niet meer het geval.

Slinggrips kosten €5,95 per stuk, maar hoe meer je er koopt hoe goedkoper ze zijn en zijn verkrijgbaar online via Tighton.nl.

Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires BeautyBitsBlog.comEn tenslotte kocht ik al een hele tijd geleden nog een micro-USBoplaadkabel bij de HEMA. Bij aankoop bij een iPhone krijg je er uiteraard een oplaadkabel bij. Deze is ongeveer één meter lang, maar dat vind ik relatief kort. Bij de HEMA verkopen ze stevige micro-USBoplaadkabels in vrolijke kleurtjes van twee meter. Deze hebben ook een knikbeveiliging en gaan dus lekker lang mee. Deze roze kon ik online niet meer vinden, maar wel mintgroene en babyblauwe varianten, ook heel leuk. En tevens voor een mooi prijsje van €3,00.

De micro-USBoplaadkabel is te koop bij HEMA filialen of online voor €3,00

Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe telefoon. Touch ID, met een vingerafdruk je telefoon ontgrendelen, en de betere camera zijn echt mijn favorier. En ik ben ook heel enthousiast over al mijn nieuwe accessoires. Waarschijnlijk zal het hier niet bij blijven, maar voorlopig kan ik weer vooruit.

Wat vind jij nou mooie telefoonhoesjes?

20 gedachtes over “Mijn nieuwe iPhone 6 & accessoires

  1. Ik heb nog nooit van die slinggrip gehoord.. wat ontzettend handig! En de iphone 6 vind ik echt helemaal te gek, ik heb nu een roze 5c maar binnen een paar maanden is mijn abbonoment afgelopen en dan ga ik zeker voor de 6 😍 x

    Like

  2. Mooi hoesje! Ik vind het zelf ook altijd zo leuk om nieuwe assecoires uit te zoeken bij een nieuwe telefoon haha! 🙂 Zelf hou ik op dit moment vooral van klap hoesjes maar bij mijn vroegere telefoons heb ik ook wel eens hoesjes met steentjes gehad of veel roze hahah.

    Like

  3. Ik heb ook de iPhone 6, vind het een erg fijn mobieltje! Het liefst heb ik zo’n simpel zwart flipover hoesje, maar nu heb ik zo’n soort hoesje als dat jij ook hebt.

    Like

  4. Oh ik ben niet zo’n gadgetfreak, ik loop met een oude Samsung S3 Mini rond.. al ben ik wel van plan om eind van dit jaar een nieuwe, “hippe” telefoon te kopen haha. Wat een leuke accessoires heb je gekocht! Veel plezier met je nieuwe telefoon ^^

    Like

  5. Wat een leuk hoesje zeg! Dat printje is echt heel erg cool. Zelf heb ik een waterdichte telefoon hoes. Erg handig, ook bijvoorbeeld om mee te nemen als je gaat sporten. Het helpt namelijk ook tegen vocht/zweet wat anders in je iphone trekt.

    Like

  6. Pingback: Beauty Bits op mijn nachtkastje | Beauty Bits Blog

  7. Pingback: Win €30,- shoptegoed bij Hoesjes-Outlet.nl! | Beauty Bits Blog

  8. Pingback: Win €30,- shoptegoed bij Hoesjes-Outlet.nl! GESLOTEN | Beauty Bits Blog

Reageer hier voor vragen, opmerkingen of feedback