Opgemaakt November 2015

IMG_6095Ik heb weer een aantal oude bekende producten opgemaakt afgelopen november. Volgens mij heb ik tot nu toe in elke opgemaakt blogpost wat van The Body Shop opgemaakt. Ik gebruik gewoon veel van hun huidverzorging. Voor de verandering zit er dit keer ook weer wat make-up bij, niet opgemaakt, maar wel op. Genoeg gekletst, op naar de blogpost.IMG_6099The Body Shop Shea Body Butter €16,00
Als eerste heb ik mijn favoriete body butter van The Body Shop uit de Shea lijn opgemaakt. Dit is zo’n fijn product als je een wat drogere huid hebt. De geur is lekker warm maar subtiel, dus het is niet te overweldigend. Je kan dus ook gewoon je eigen parfum erbij blijven gebruiken, zonder dat het één grote geurwalm wordt. Normaal heb ik altijd back ups van deze body butter liggen, maar omdat ik mijn huidverzorgingscollectie aan het uitdunnen ben, ga ik nu weer eens wat anders proberen. Dus als iemand nog tips heeft, hoor ik het graag.

Zou je het opnieuw kopen? Ja, uiteindelijk wel

IMG_6097The Body Shop Aloe Calming Toner €10,00
Ik weet zeker dat dit product al vaker is langsgekomen in een opgemaakt blogpost. En dat in de toekomst ook vaker zal opduiken. Ik vind deze toner heel fijn. Hij is kalmerend en hydraterend en ik heb er heel tevreden. Als dit ooit uit het assortiment verdwijnt zou ik dat oprecht erg jammer vinden. Mijn gevoelige huidje heeft dit altijd wel nodig als het weer opspeelt, dus hier heb ik altijd wat van in voorraad.

Zou je het opnieuw kopen? Ja, de back ups liggen al klaar

IMG_6101

LUSH Eyeliner Feeling Secure €17,95
Make up producten zijn altijd in een minderheid in mijn opgemaakt artikelen, omdat ze minder snel op gaan. En deze eyeliner van LUSH is wat dat betreft ook geen uitzondering, want hij is niet op maar uitgedroogd. Ik kwam hem tegen toen ik mijn make up aan het organiseren was. Onderop het flesje stond ook dat het 2 juli 2012 gemaakt is. Dus het is best logisch dat hij niet meer goed is. Als je van make-up houdt die dierproefvrij en veganistisch is, is dit best een prima vloeibare eyeliner. Het heeft een fijn kwastje en deze kleur is goed dekkend en blijft lang zitten. Maar het is wat mij betreft niet de €17,95 die je bij LUSH ervoor betaalt waard. O ja, in het Nederlands heet de kleur overigens ‘Voel je zeker’, maar dat vond ik zo’n stomme naam dat ik het maar de Engelse titel op mijn flesje gehouden hebt.

Zou je het opnieuw kopen? Nope

IMG_6100Olaz Total Effects 7 in one parfumvrije dagcrème €19,99
En ten slotte de dagcrème van Olaz. Deze zul je ook regelmatig voorbij zien komen, want ik gebruik dit ’s ochtends en ’s avonds. Het is een fijne crème niet te vol, maar ook niet te licht. En het bevat goede ingrediënten zoals Niacinamide. Wat ik het allerleukst vind is dat het parfumvrij is. Tot nu toe is dit één van de weinige crèmes die mijn huid verdraagt die ook nog hele goede bestanddelen heeft. Het is best prijzig, maar gelukkig is het regelmatig in de aanbieding en kan je er vaak 2 voor de prijs van 1 kopen.

Zou je het opnieuw kopen? Ja, ik ben al weer bezig met de volgende

Dit opgemaakt artikel was bijna meer een favorieten artikel. Ik zou alle huidverzorging zonder aarzelen aan iedereen aan bevelen en opnieuw kopen. De eyeliner van LUSH was wel oké, maar niet geweldig. Vooral niet voor die prijs. Dus die zal je in tegenstelling tot de andere producten niet meer voorbij zien komen.

Welke favoriete producten heb jij afgelopen maand opgemaakt?

 

7 gedachtes over “Opgemaakt November 2015

  1. Eyeliner heeft bij mij nooit de kans om uit te drogen, dat is iets wat ik echt dagelijks gebruik! 🙂
    Ik heb deze maand alleen wat shampoo & Conditioner opgemaakt en een body lotion (van nivea, in een pot zit die, ik haal deze meestal in duitsland, maar die is echt super fijn voor de droge uit!)

    Ik wil wel binnenkort dat advanced night repair serum van Estée Lauder aanschaffen. Hier was jij toch ook zo erg tevreden over he? (ik twijfel namelijk nog een beetje 🙂 )

    Geliked door 1 persoon

  2. Wat leuk om zo veel favorieten van je hier terug te zien! De producten van The Body Shop vind ik ook altijd wel fijn. De eyeliner van Lush lijkt mij op de een of andere manier minder fijn dan een gewone eyeliner, jammer ook dat die is uitgedroogd.

    Like

Reageer hier voor vragen, opmerkingen of feedback