Opgemaakt December 2015

IMG_6425Even een korte onderbreking in alle budget gerelateerde artikelen in de Beauty Bits Budget Maand, namelijk een opgemaakt blogpost. Met mijn opgemaakte producten uit December 2015. Op de foto zie je 5 producten, maar ik heb er eigenlijk 6 opgemaakt. Deze staat helaas niet op de foto, want ik had het uit gewoonte weggegooid. Maar ik zal onderaan deze blogpost nog de foto van de review toevoegen. Maar laten we beginnen met de opgemaakte producten die hierboven staan. De producten die ik al gereviewd heb, link ik trouwens altijd in het kopje van de alinea.

IMG_6427L’Oréal Paris Sublime Soft Verzachtend Micellair Water €6,29
Als eerst de Sublime Soft Micellair water van L’Oréal Paris voor de gevoelige huid. Een gezichtsreinger, make-up verwijderaar en toner in één. Ik heb het eigenlijk vooral als make-up verwijderaar gebruikt. En eigenlijk zoals met alle micellair waters die ik tot nu toe geprobeerd heb is het niet zo’n ster in het verwijderen van waterproof mascara. Bovendien prikt het als het in contact met mijn ogen komt, dus ik was hier niet ondersteboven van.

Zou ik het opnieuw kopen? Nee

IMG_6428
The Body Shop Frosted Plum Body Butter mini
Frosted Plum kwam dit jaar uit als Limited Edition in de kerstcollectie. Echt een heerlijke geur, zoet maar niet mierzoet. En tegelijkertijd ook fris. Prima voor de normale huid, voor de echt droge huid is deze denk ik te licht. Deze geur beviel mij zo goed dat ik in de Sale nog twee full size body butters besteld hebt.

Zou ik het opnieuw kopen? Ja, de bestelling is onderweg.

The Body Shop Shea Butter Sugar Scrub
Ik heb behoorlijk lang gedaan met deze scrub uit mijn favoriete geurlijn. Ik scrub mijn huid niet regelmatig, maar als ik het doe wil ik wel een mild product gebruiken. En dat is de Shea Butter Sugar Scrub. Mild, maar effectief en het laat je huid gehydrateerd achter.

Zou ik het opnieuw kopen? In principe wel, maar ik wil denk ik eens een andere geur uitproberen voor de afwisseling.

IMG_6429Emma Hardie Cleansing Balm €43,61
Daar is die weer, mijn favoriete gezichtsreiniger. De Emma Hardie Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm (oef!) gebruik ik nu het wat kouder is zowel ’s ochtends als ’s avonds om mijn gezicht te reinigen. Dus dan ga ik er redelijk hard doorheen. Het droogt je huid niet uit en verwijdert ook nog restjes make-up. Het is in Nederland niet te koop, maar gelukkig kom ik bij feelunique.com wel aan mijn trekken. Het enige wat nog wat verbeterd kan worden is de verpakking. Zoals je kan zien heb ik hem laten vallen, en er zit gelijk al een deuk in de deksel, maar het potje is gelukkig heel gebleven.

Zou ik het opnieuw kopen? De back ups liggen al klaar!

Olaz Total Effects 7 in 1 Parfumvrije Dagcrème
Huh, zat deze niet vorige maand ook al in je opgemaakt artikel? Klopt. Toen ik de back up pakte, zag ik dat deze al aangebroken was. Waarschijnlijk had ik er twee tegelijk open. Maar ik blijf heel erg tevreden over deze crème. Het hydrateert mijn huid en irriteert mijn huid niet. En het anti-verouderingseffect? Daar moet je me over 10 jaar maar weer naar vragen.

Zou ik het opnieuw kopen? De back ups liggen al klaar!

IMG_5465Pupa Ultraflex mascara €14,85
Ik vervang altijd standaard elke 3 maanden mijn mascara en de Pupa Ultraflex mascara had ik zonder er bij na te denken achteloos in de prullenbak gegooid. Dus die staat niet op de groepsfoto. In mijn review was ik gematigd positief over deze mascara, maar nu ik hem langer gebruikt hebt is mijn mening verander. Ten goede. De mascara is net iets meer uitgedroogd, waardoor het de krul een stuk beter in mijn wimpers houdt. Dit was eerder mijn grote negatieve punt. Dus uiteindelijk ben ik er heel tevreden over.

Zou ik het opnieuw kopen? Nee, het is op zich een prima mascara, maar ik heb nog zoveel mascara’s op voorraad liggen die ik eerst ga gebruiken.

Koop jij vaak opgemaakte producten opnieuw of probeer je liever nieuwe producten uit?

4 gedachtes over “Opgemaakt December 2015

Reageer hier voor vragen, opmerkingen of feedback